måndag 4 juni 2012

Sommarfina fönster!


Fönsterna har blivit putsad, dock inte av mig eller någon annan i familjen. Om jag skulle putsa mina fönster själv, så överdriver jag inte när jag påstår att det skulle ta mig åtskilliga veckor att ta mig igenom hela huset, så här utnyttjar vi rut-avdraget och lejer bort eländet.
Själv står jag för piffet av blommor och gardiner när det är klart.
Mina virkade köksgardiner får nog vänta till nästa vår....eller nästa....

Provar i år en tulpanpelargon som heter något, som jag inte minns, men otroligt fin är den.


3 kommentarer:

Prinsessan Jordgubb sa...

Emma från Bengtsbo, heter pellisen.

Karin i Vike sa...

Jag tänker varje år att jag ska leja för fönsterputsning men när det kommer till kritan tänker jag att det blir dyrt och att jag måste ta bort alla blommor och tvätta allt trä runt om. Äsch, jag gör det själv...
Tala om för mig hur lätt det är att köpa tjänsten, please!

Anonym sa...

Va fint! Å snajsiga foton. Schysst med den där lilla tagen på fotot! Hur fixar du det?