fredag 24 februari 2012

Toga!

Vi har varit på partaj, inte vilket partaj som helst utan Pias 40-års fest.
Temat för kvällen var Toga.
Det var nästan 70 gäster och alla hade gått "all in".
Alla hade gjort sitt yttersta med utstyrseln.
Jag lystrade under kvällen till namnet Xantippa (har även hänt dagarna...veckan efter). Maken blev då av naturliga skäl Sokrates, eftersom han och Xantippa var gifta.
Kvällen började med en fördrink hos ett annat par, lite tilltugg och bubbel. Sedan bar det i väg till Amenta, där festen gick av stapel.
Det blev en hejdundrandes fest, mycket skratt, slams, sång, dans. Och inte att glömma, kvällens Zorba! Tack Pia!!

4 kommentarer:

YlvaMinnie sa...

Nice outfit!

Jag ändrar storleken på bilderna på blogg.se innan jag publicerar dem (:

Karin i Vike sa...

Jag är innerligt tacksam över att du satt in några bilder! Undrade så mycket över Toga-partyt, hur ni skulle vara klädda.

Mamma sa...

Det syns att ni hade trevligt. Flickorna och jag hade också trevligt, speciellt när de upptäckte att mormor har vattensängstummar.

Anna Fröding sa...

GUUUUUD vilket underbart tema på 40 års kalas!!!!
//Anna.