tisdag 28 februari 2012

Nya tider!

Jaha då har jag tagit mig ut på praktik.
Jag ska i 5 veckor framöver prova mina vingar inom apoteksbranchen.
I går skulle ha varit min fösta dag, men jag vaknade med feber!!! Alltså, jag har väl aldrig annars feber. Men dagen D, smäller det till. Jag var sängliggandes hela dagen. men hör och häpna, i morse var jag feberfri.
Så idag har jag "jobbat". Jättespännande och kul. Men jösses va mycket som händer bakom kulisserna. Så nu är jag rätt trött.
Jätteskönt att känna att jag har service och kundbemötande i bagaget, så har jag fått någonting gratis.
Imorgon blir en lååång dag, från 8:15-18:00, jajjemen, det kommer kännas på fredag att det är fredag, om ni fattar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja kundbemötande kan du!

Karin i Vike sa...

Lycka till med praktiken! Måste så klart gå in och köpa något bara för att få se dig in action!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad spännnade! Jag håller tummarna för att du har hållit dig fortsatt frisk och att det har gått bra!! Kul med nya utmaningar! Kram!