fredag 3 augusti 2012

LOPPIS!!!!

Idag blev det stora loppisdagen. Jag och ett gäng glada kamrater och barn, åkte till Hamsta loppis i Timrå. Efter det trevliga besöket tog vi en "lunch" på macken i Torsboda, mysigt de verkat ha tänker ni nu...... Men sen for vi vidare till Blå Porten i Älandsbro.

Hittade en liten braatthalåda. Kanske för vykort, inte för att man får några men jag brukar ha hemma om det skulle behövas...


Ett mindre uppläggningsfat.

 Hilma hittade en tröja som hon ville ha, 20 kr, så varför inte..

 En liten korg, för diverse prylar.

 Okej, ni gillar de säkert inte, men de kommer passa finfint i mitt kök.

De flesta i sällskapet fyndade och vi åkte hem glada och nöjda.

5 kommentarer:

Linda Viberg sa...

Men du! Den röda var ju super fin!
//Linda Viberg

Camilla sa...

Vet du, i morrn är jag golfänka, och hittar inte en enda auktion att gå på :( visst är det synd om mig? ;) Men ni verkar ha haft tur Idag!? Grattis säger vi till er! Hilmas tröja var superfin!!!

Anonym sa...

Nämen ÅH! Jag har inte varit till Hamsta en endaste gång i sommar. Måste bli ändring på det!! Även fast jag helst skulle åka utan barn... ;) Fina saker du hittat! Gillar korgen, den behöver nog jag bättre till mina stickningar och garner! :)

nyvind sa...

Håller med om att det år sååå mysigt med loppisturer! Vi har med varit på en runda i dag.

Karin i Vike sa...

Jättefina korgar! Jag försöker alltid hitta en anledning till varför jag behöver en ny korg. Hittar sällan anledningen, tyvärr. Och gardinerna är superfina!