söndag 22 januari 2012

Åldrande

Rynkor!!! Jag har dem!!!
Jamen inte bryr jag mig egentligen. men vissa dagar ser jag dem tydligare, som idag.
Tur att affärerna är stängda annars hade jag nog tömt min tunna "pluska" på stålars och handlat diverse skönhetsprodukter.
Frågan är ju om de funkar???
Jag är inte jättenoga när det gäller att ta hand om mitt ansikte. Jag sträcker mig till ansiktstvätts produkter morgon och kväll, en bra ansiktskräm, och där tar det stopp sen.

Hilma undrar varför jag har ett streck mellan ögonbrynen, ja du flicka lilla, det skulle jag också vilja veta.
Faktum är, jag fick en rackarns så dyr kräm en gång, den skulle läggas i rynkor och sånt, och jag vill minnas att jag såg resultat, kan det vara möjligt, jag har så svårt att tro på det?
Nu i skrivandets stund så känner jag mer och mer att jag verkligen måste köpa mig något i morgon, något riktigt bra....
Fast imorgon kanske jag inte ser den där rynkan:)

3 kommentarer:

Mamma sa...

Har ni inte kommit till avsnittet som handlar om rynkor och andra ålderförändringar än?

Empan sa...

Äsch då! Rynkor är de vackraste jag vet, speciellt dom där runt ögonen :)

nyvind sa...

JA, fram för fler rynkor!
Det visar att vi lever livet!