tisdag 3 januari 2012

Fort va det gjort...


...eller det tog en hel dag!!! Att plocka bort julen.
Allt fick flytta ner i lådorna. Julgardiner likaså.
Så skönt. Det blev ljust och fint! Nu fattas det bara tulpaner på bordet.

Idag fick jag 2 st sköna besked. 2 st VG på samma dag!!
Ett på egenvårdstentan och ett på en examination på en kurs.
På den här utbildningen är VG, det högsta betyget. Så det känns otroligt skönt.
Känns som en bra start på året och en peppning till att ta tag i studierna nu efter helgerna.

3 kommentarer:

Mamma sa...

Grattis till de fina resultaten. Du har gjort rätt för dem, gått in för studierna till 100%. Tänk vad mycket som hänt sedan du blev arbetslös. Du kom inte in på utbildningen, stod långt bak som reserv, började Kom-Vux och gick där en vecka, kom in på utbildningen där du var reserv och började läsa.

Karin i Vike sa...

Jag stämmer in med förra gratulanten! Vad du kan! Och städat bort julen har du gjort också?! Jag tänkte göra det till helgen och det är lite tidigt. Julen ska dansas ut på tjugondag Knut och det är 13 januari. Men man gör som man vill sa Kerstin när hon var liten. Det verkar vara ärftligt, att göra som man vill alltså!

Anonym sa...

Va duktig du varit!!
Och ååååh.... jag vill också städa bort julen! Och nu är jag bara förkyld och hängig och tycker synd om mig själv och har ingen ork och ska till Uppsala på bröllop och....
Men men, det ska nog bli julfritt här också, en vacker dag.