söndag 22 januari 2012

Gräsänka

Det var längesedan jag hade något kreativt inlägg. Är själv lite sur över det. Men det har bara inte funnits inspiration till något sådant. Men nu till veckan kommer våra nya sängar som vi beställt. Vi har avancerat från 160 cm bred till 180 cm bred. Vilket betyder att jag måste bygga ut vår sänggavel som är gjord av lastpallar.... Det blir ett inlägg om det när jag skrider till verket.
Matte har lämnat huset och familjen för några dagars "kompetensutveckling" i Åre. Vad matlagning har med utförsåkning, ja det vet inte jag.... Men hur som helst så får tjejerna och jag klara oss på egen hand. I natt har Hilma paxat att få sova i pappas säng, och i morgon blir det Alice tur. Det här klarar vi fin fint, men redan efter några timmar så känns det lite tomt utan min andra hälft.
Ja men det här blev väl ett litet märklogt blogginlägg, men se det som ett livstecken:)

1 kommentar:

Empan sa...

Åhå! De här ser jag framemot att se på bild! Jag har också varit sugen att trixa en egen sänggavel men jag har lite svårt att motivera de för Björn eftersom vi köpte en ny för 2 år sen.. :/ Får vänta något år till sen så :)