torsdag 13 oktober 2011

Kåre!

Kåre är en kär gammal vän. Jag har jobbat med honom i 10 år.
Han är lokalvårdare/vaktmästare på stället.
Han har haft ett slitsamt liv och det har satt sina spår, framför allt på hans hälsa.
Men har kämpar på trots krämpor. Han gör det utan att klaga.
Jag och min arbetskamrat såg en notis i en tidning att man skulle rösta fram årets städare,
främst för att uppmärksamma denna yrkeskategori, som annars kanske hamnar i skymundan.
Så, jag knåpade ihop ett brev om vår vän, och sagt och gjort, han är nu en av 5 nominerade, av över 1000 andra städare!!
Kåre är en fantastisk vän och är nog den mest lojala kollega jag mött.
Helt klart är han värd att vinna 50 000kr!!
Så hjälp oss att rösta!!
Kolla in länken här och läs mer:)
Skrollar du ner på sidan så ser du var du ska rösta.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Nu har jag röstat på Kåre, det var en självklar sak att göra.

Prinsessan Jordgubb sa...

Man måste bli medlem för att rösta verkar det som, men det var enkelt. Se till att får att "tack för din röst", så är det klart!