måndag 3 oktober 2011

Trassligt med kommentarer


Jaha, det klart att det ska klatra...
Hört att vissa inte kan kommentera mina inlägg och det är ju vansinnigt dumt!
Har sett att det beror på vilken webbläsare man har. och det är tydligen internet explorer som inte klarar av det just nu...Fast vissa med explorer har lyckats med kommentarer, jag fattar då rakt ingenting???
Har man andra webbläsare som t.ex. firefox, eller vad det heter, safari, googel chrome, eller nåt annat då funkar det tydligen. Jag själv kan inte heller lägga in en kommentar från explorer, men det funkade via iphonen, som har safari som webbläsare.
Hoppas att de gör något åt det. Och det beror alltså på läsarens webbläsare. Jag undersöker saken vidare.

8 kommentarer:

jenny sa...

Test igen

Mamma sa...

Hoppas att det funkar

Anonym sa...

men se där!!!

Prinsessan Jordgubb sa...

Nu verkar det funka för någon fler att skicka kommetarer. Hoppas att det ordnar sig, ska ju funka från alla webbläsare tycker man:)

Anonym sa...

Får se om det funkar nu!

Anonym sa...

Jag kommer in!
Therese

Jenny sa...

Vilken tur Therese! Det är ju huvudsaken;)

Anonym sa...

Provar igen...
//Sofia